meelerahu ja teadlikkus
Tags

5 mindfulness harjutust

@mindfulness

  1. Vaata päevale tagasi ja pane kirja kolm asja, mis päevas head oli
  2. Võta omale 60-sekundiline hingamispaus
  3. Too oma tähelepanu oma kehale ja märka mida sa oma kehas tunned praegu
  4. Märka, kas sa tunned mõnda lõhna
  5. Märka, milliseid helisid sa kuuled enda lähedal, kaugemal ja iseenda sees

Soovid kogeda meelerahu mindfulnessiga?

@mindfulnessharjutused @mindfulnesspraktikapäev

Tule osale praktikapäeval "Meelerahu mindfulnessiga"

laupäeval, 12.märtsil kl 10 - 13.

Kogumuspäeval koged ja õpid:

  •  MBSRi (mindfulness based stress reduction) põhialuseid
  •  kuidas teadlikult kuulata ja rääkida
  •  mida teha, et olla oma kehas igapäevaselt rohkem kohal
  •  kuidas teadlikult toituda
  • mindfulness joogat

Täpsema info kogemuspäeva kohta leiad ning registreeruda saad: https://www.facebook.com/events/2132320140267764

Koolitajate tutvustus:
Kristel Ditmann ja Piret Maiberg-Nõu on dünaamiline duo, kes on juba aastaid pühendunud mindfulnessile ning viimase paari aasta jooksul õppinud süvitsi just originaalprogrammi järgi mindfulnessi ehk MBSRi.

Kui soovid olla kursis meie tegemistega ka edaspidi, siis liitu FB grupiga Mindfulnesspraktikad.

Teaduslikult uuritud mindfulness praktikad annavad osalejate sõnul meelele vajalikke puhkehetki ning parandavad keskendumisvõimet. On teada, et mindfulness  meditatsioonide tulemusel vähenevad stress, hirmud, depressioon, pidev eneses kahtlemine ning unetus.